Vremea trece

miercuri, 24 noiembrie 2010

Nu stiu cati dintre voi va dati seama cand trece ziua in care traiti pe langa voi...in acel moment, nu dupa o saptamana sau cateva zile. Eu personal, ma "trezesc" vinerea si zic...dar parca ieri a fost duminica, unde sunt restul zilelor? luni, marti... Ma mai intalnesc cu fosti colegi de generala, de liceu si vad ca s-au casatorit, sau au copii si zic..wooo ce a trecut timpul, dar parca doar la ei. Ma uit la nepotul meu care parca ieri l-am vazut pentru prima oara, era cat o franzela si acum are aproape 3 ani, sta in fata mea si ma intreaba " da aia ce e?"
Am trecut de un sfert de secol, pentru unii nu e mult deoarece au trecut de ceva vreme de varsta asta, dar eu ma uit in spate si zic...unde sunt anii care au trecut, nu i-am simtit.
Pentru mine anul asta a fost anul vitezei, s-au intamplat multe si toate intr-un ritm foarte alert; parca fiecare zi trece tot mai repede, se scurteaza orele :)
Cand eram mici asteptam cu nerabdare ziua noastra de nastere, insa acum nu stim daca sa ne bucuram ca a mai trecut un an sau nu. Ieri eram pentru prima oara la scoala, aliniati 2 cate 2, toti in uniformele albastre cu carouri, cu ghiozdanele in spate, care erau mai mari ca noi :), apoi ne-am trezit la capacitate, liceu, facultate, servici...am ajuns unchi, matusi, parinti, bunici...ce n-as da pentru inca o zi in care sa merg cu ghiozdanul cel mare si greu in spate, la scoala, sa ma pun iar in prima banca de pe mijloc si sa astept sa sune clopotelul :)
Lumea parea atat de mare si ziua in care aveam sa mergem la lucru parea atat de departe.
Un sfert de secol il traim in scoli, jumatate de secol intemeind o familie si lucrand, iar daca mai apucam si ultimul sfert in care sa avem grija de nepoti atunci apucam si pensia...ceea ce ma cam indoiesc acum, avand in vedere cum urca anii pensionarii. Dar sfertul in care ar trebui sa tragem o gura de aer si sa ne bucuram de ziua de azi unde e?
Sfertul acela nu vine...asa ca, dragii mei, avand in vedere cat de repede trece timpul...bucurati-va de ziua de azi caci maine va ajunge repede sa fie ziua de ieri.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.