In lumea lui Bobo

marți, 16 noiembrie 2010

Avand in vedere nevoia de "good mood" in acest loc de munca, ne-am hotarat sa aducem noi membrii pentru a ne inveseli putin. In fiecare zi aducem cate un membru nou de care incercam sa avem grija cat se poate de bine, avem noroc ca nu cer de mancare, skimbat...etc, ne asculta, nu ne bat la cap, deci sunt prietenii si copii ideali. Cel mai nou venit are doar 1 zi, se numeste Bobo, este scumpik, e cuminte..atata timp cat nu il calci pe coada, si aici vorbesc la propriu nu la figurat :D, si ne e tare drag.
Avand in vedere ca lumea lui Bobo a fost distrusa de ceva vreme buna, a cam ramas singurel; mai are ceva frati pe care sper sa reusim sa ii aducem aici. Acum e putin cu moralul la pamant, dar incercam si noi sa il inveselim cat putem, daca aveti ceva propuneri pentru a-l inveseli pe Bobo sa imi spuneti :D
Sper sa ne intelegem bine si sa nu faca figuri cand creste, am sa va tin la curent despre evolutia lui :D

Am sa va fac cunostinta cu Bobo si cu prietenii lui, care sunt putin mai vechi.

El e Bobo, putin speriat, nu se imprietenise inca cu trupa veke

Bobo cu trupa

Cu fiecare zi tind sa cred ca ori noi, ori restu se strica de cap...hmmm...inca nu m-am hotarat care dintre noi :D


2 comments:

Anonim spunea...

..Draga Bobo,povestea ta ne-a impresionat foarte tare, si am decis ca te sustinem si te ajutam sa-ti marim familia.De maine cumparam si noi kinder(chiar daca asta inseamna kilograme pe plus):))si speram ca de craciun vei avea langa tine familia reunita. Pana atunci te asteptam si la noi, te pupam.....
Cu drag matusile tale din Timisoara

Bobo spunea...

Bobo va multumeste, e foarte emotionat si bucuros ca are o familie asa de iubitoare si de mare, va trimit un pupic din partea lui :*

Cu drag, Bobo

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.