Multumit sau Nemultumit?

luni, 14 iunie 2010


Ma gandeam zilele astea daca vom ajunge vreodata sa fim multumiti de ceva, intotdeauna este cel putin un lucru de care sa ne plangem, parca este o boala pe care o avem toti, o boala incurabila. Orice si oricat am avea vom gasi puncte slabe, ceva ce au altii si noi nu avem, ceva ce apare nou pe piata si ne "trebuie" neaparat, nu ca am avea nevoie ci doar pentru ca e nou si trebuie, e obligatoriu sa facem rost de acel lucru...hmm...am patit-o si eu cu un telefon, l-am vazut si atat l-am visat noaptea pana l-am cumparat, dupa o jumatate de ora gata...a trecut tot farmecul, l-am avut dar nu era o necesitate si ca urmare nici nu m-a incantat foarte mult dupa ce l-am avut. Cam asa suntem toti, tot timpul aud, de a-si avea si eu o masina, o casa, o gradina...fuaii...cred ca a-si fi cel mai fericit, dar dupa ce le ai tot nu vei fi fericit pentru ca gasesti alta lipsa pe care nu o ai si tot asa, intrebarea e, pana cand?
Spunem ca suntem in criza, noi inca nu stim ce e criza, pe majoritatea criza inca nu i-a afectat, inca lumea isi permite sa cumpere aparatura, sa-si cumpere haine si papuci scumpi, sa mearga in concedii, sa....etc, dar totusi lumea se plange, nu se plang atat cei care chiar nu mai au nimic ci se plang cei care au, asta e de cand lumea si tot asa va fi. Nemultumitului i se va lua si ceea ce are.
Daca e soare nu e bine ca e prea cald, vrem ploaie, cand ploua...vai ce vreme urata nu iasa odata soarele? suntem mai rai ca vremea.
Intrebarea mea e...de ce nu putem fi multumiti de ceea ce avem, sunt multi care nu au nici macar jumatate din cat ai tu, care nu sunt sanatosi, care nu au ce manca, unde dormi, nu au o familie, dar sunt mai multumitori ca tine, ca noi. Credem ca totul ni se cuvine, ni se cuvine sa avem de toate, noi nu trebuie sa facem nimic caci pe primim de gratis, vai....vai de ziua cand ni se vor lua toate pentru ca nu am fost multumitori.

Multumeste-te cu ce ai si lupta daca vrei sa ai mai mult, dar fi constient ca nu tot ceea ce iti doresti e ceea ce ai nevoie.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.