Spune STOP alergarii!

miercuri, 14 octombrie 2009


Spune STOP alergării!

Săptămâna trecută am învăţat din nou că ziua de mâine, clipa următoare nu ne aparţine. Vise, planuri, dorinţe ce urmează să le faci sau să ţi se împlinească se pot opri toate într-o clipă. Nouă oamenilor ne place atât de mult să visăm la cum vom fi peste 1 an, 2 -10… ce vom face atunci câte vom avea, cu cine vom fi şi unde vom merge, dar nu ne gândim nici o clipă că toate astea sunt planurile noastre nu şi planurile Lui. Ai stat vreodată să te gândeşti dacă ceea ce vrei să faci mâine, săptămâna viitoare, anul următor e acelaşi lucru cu ceea ce-Şi doreşte El pentru tine? Eu nu, dar toate astea până săptămâna trecută.

Alergăm zi de zi dintr-o parte în alta, lucru, şcoală, casă şi poate puţin somn. Restul? Unde sunt zilele pe care ţi le-ai dori să le petreci cu cei dragi, familie, prieteni, fraţi…? Spunem că timpul ne-a răpit asta, nu mai avem timp de aşa ceva, nu mai avem timp să vizitam pe cineva bolnav, fericit, trist… sau cineva care are doar nevoie de o vorbă bună, are nevoie doar să stea lângă tine pentru câteva minute pentru ca i-e dor de tine…unde ai lăsat timpul asta?

Suntem într-o cursă care parcă nu se mai termină, într-o rutină pe care o detest… dar toate astea se vor opri dintr-odată, într-o zi Domnul îţi va spune ţie sau cuiva drag ţie “STOP, până aici” şi atunci toată acea rutină, toată acea alergare în care erai se va opri în faţa ta şi îţi vei dori să te fi oprit înainte de asta, să îţi fi făcut timp mai mult pentru cel care a plecat de lângă tine, să fi vorbit mai mult, să fi zâmbit mai mult… atunci ai vrea să dai timpul înapoi şi să o iei de la capăt. Acel STOP poate fi pentru mine, pentru tine, dar până va veni acel STOP şi pentru mine vad doar panoul care îmi spune, mergi încet şi sigur căci fiecare pas pe care îl faci te va duce pe o cale. De data asta acel STOP a fost pentru prietenul nostru drag Dani Cosma la care Domnul i-a spus in ziua de 07.oct.2009, opreşte-te din alergat şi vino la mine. Ştiu că acum el e fericit şi liber şi ne aşteaptă pe noi. Tot ce putem face noi e să aşteptăm clipa revederii şi să păstrăm vie amintirea lui. Ne e dor de tine frate drag >:D<
TU…ce vrei sa faci?


1 comments:

gaboantza007 spunea...

PRIVEAM ACEASTA POZA SI NU POT SA NU SPUN CATEVA LUCRURI.UN TANAR DEVOTAT SI ATAT DE FAIN INCAT REGRET CA NU L-AM CUNOSCUT.INSA A LASAT IN URMA TOATA BIBLIOGRAFIA LUI SCRISA CHIAR DE EL SI SEMNATA DE DUMNEZEU.PRIVEAM IN INIMILE PRIETENILOR MEI,CARORA EL LE FUSESE MODEL,SI PARCA IL ATING PE DANI.AM FOST LA INMORMANTAREA LUI SI NU AM DECAT ADEVARII LUI PRIETENI,INIMI FRANTE,INIMI DARAMATE SI PARCA RETRAEAM CLIPELE IN CARE EU TRECEAM PRIN ASTA.II INTELEGEAM PERFECT SI DESI NU L-AM CUNOSCUT PERSONAL,AM SIMTIT O RUPTURA SI IN INIMA MEA,ERA CA SI CUM FACEA PARTE DIN MINE

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.