In liniste...

duminică, 25 octombrie 2009


E liniste…

E liniste in jur… doar pianul si o vioara
Se-aud incet…cu greu.
Acum, tind sa dispara
Si-n camera-s doar eu…

Pe sunetul viorii simt respiratia Ta
Esti langa mine Doamne? Incep a ma-ntreba.
O liniste m-apasa in semn ca e asa
Iti multumesc, o..Tata, c-aud iar vocea Ta.

Intinde a Ta mana spre mine Domnul meu,
Caci nu vreau sa ramana pustiu sufletul meu.
In ruga vin la Tine, si in genunchi iti cer
Tu sa fi langa mine caci fara tine pier.

Te rog, o Doamne, Tata, asculta ruga mea.
Caci te iubesc Parinte sa te urmez as vrea.
In mana Ta de Tata, Tu sa ma ti mereu.
Si-n orice grea-ncercare, stiu ca nu sunt doar eu.

Ia-n mana Ta povara ce-apasa asupra mea,
Inima-mi Te cheama sa stapanesti in ea
O, Doamne… vreau acasa-n vesnicia Ta.
Pe veci sa fiu acolo, sa stau la dreapta Ta

Astept cu nerabdare ca sa Te vad venind
Pe nori, cu o armata de ingeri stralucind.
Cu trambite si viori cu mii
In liniste Isuse, eu Te-astept sa vi.

E liniste din nou…

3 comments:

Delia spunea...

Felicitări pentru prima ta poezie! Şi pentru că e cu vioară e şi mai bine :)
Şi poza făcută de tine îmi place... Încet încet începi să-ţi arăţi talentele.
Foarte bine!

alin pop spunea...

imi place mult sa stii ...chiar imi place ce vad,imi place ca Dumnezeu lucreaza la inima ta... vad cand scrii ca incepi sa comunici cu adevarat ceea ce simti ce doresti, ce visezi si asta imi place raluca... Fie ca Domnul sa iti de-a in continuare multa putere si incredere in El si in tine... super!!!!

Raluk spunea...

Amin :)
Va multumesc pentru commenturi.
Da...Domnul lucreaza si nu doar la mine :)
GBU all!

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.