Amintiri...

miercuri, 3 octombrie 2012

Astazi ascultand versurile de la o piesa mi-am adus aminte de copilarie...de vremurile de demult...si mi s-a facut chiar dor de vremurile copilariei.
versurile suna cam asa:

Imi aduc aminte cand eram copii
Golaneam pe strada faceam nebunii,
Sterpeleam un mar sau o para din piata,

(eu mar si pere nu am "sterpelit" am fost doar la lebenitza :) pe atunci aveam sprint bun si nu prea stiam noi ce facem..dar pana si de vremurile alea mi dor)
As sta din nou pe gard in fata blocului...(tin minte ca intotdeauna in fatza la noi la bloc era plin de copii, ne jucam o groaza de kestii, presupun ca toti tineti minte de: 1,2,3 la perete stop; telefonul fara fir; ascunsea, matza, cu cornetele; la foc la foc; castel; ascunsea; pinca; coarda; elastic...etc)

                                   

De-o miuta cred ii e dor oricui
Ma striga mama, nu vroiam sa intru in casa...(
de asta sigur imi amintesc, stiu ca ieseam dimineata si veneam seara, nici mancare nu imi trebuia,dar, cand era musai sa urc...tin minte specialitatea mea...paine cu margarina si mustar...o bunatate, si apoi tzushti afara :) )

Am fost cu toti copii si am dus o viata frumoasa...

Mi-e dor de vremea cand umblam cu cheia la gat,
De prima bicicleta cumparata din targ. (
pe bicicleta mi-am spart prima data capu) :)

Si pe o guma turbo as da orice deliciu.(guma turbo cu actibilduri cu masini, si mai era huba-huba de mere...yammy...:->)
Sunt norocos ca mi-am facut orice capriciu...

Ce frumoase sunt amintirile

Fac parte din viata mea si a ta...
TU de ce anume iti amintesti din copilaria ta? 

Multumesc Dora pentru ca mi-ai amintit de copilarie :)...pacat ca generatia de acum nu mai beneficiaza decat de calculatoare si jocuri nu stiu de care...si nu mai stiu sa iasa afara si sa se joace ceea ce ne jucam noi. 

 
PS: ar trebui sa facem o seara de jocuri "veki" :) doar asa ca si o amintire a copilariei.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.