Privesc spre ceruri

miercuri, 14 decembrie 2011



Nu ştiu ce să-Ţi spun, o Doamne mare
Pe genunchi eu mă pun
Şi stau până doare.
Şi ganduri adun în mintea mea plină
Şi lacrimi îmi curg, şi vocea-mi suspină.
Ştiu greşeli ce-am făcut
Şi ştiu că Te doare
Vreau să lupt zi de zi
Dar parcă firea nu moare
Aş zbura de aici către bolta senină
Vreau să merg spre lumină.

Vreau să merg spre lumină.

.
Privesc spre ceruri zi de zi
Ce am în inimă Tu ştii
Vrei Tu, o, Doamne să mă ierţi
O, ţine-mă la piept cum ştii,
Ridică-mă între cei vii,
Leagă-mi Tu rănile ce dor.


Nu mă duc nicăieri,
Eu Te am doar pe Tine
Doamne Tu m-ai creat
Tu eşti Cel ce mă ţine.
Nu lăsa Tu nimic Doamne să ne despartă
Vreau să-Ţi dau viaţa toată

Vreau să-Ţi dau viaţa toată.

.
Eşti Domnul meu mă-nchin doar Ţie,
Mă leg de Tine pe vecie.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.