Proiect Hannah - Bucuria de a fi copil

luni, 30 mai 2011



Deoarece ziua copilului "1 Iunie" este aproape, am decis sa ii ducem pe copii intr-o mica excursie la Salina Turda, dupa intoarcerea de la Salina am mers cu totii la masa iar apoi am mai petrecut ceva timp impreuna, am facut si jocuri , am cantat si toata lumea s-a simtit bine. Dupa ce ne-am intors in Cluj, inainte de a se intoarce toti copii acasa, le-am oferit un pachet supriza fiecaruia dintre ei. Proiectul "Bucuria de a fi Copil" a fost intr-adevar o bucurie pentru cei mici ,a fost o bucurie pentru noi sa putem reda chiar si pentru o zi zambetul unor copii ce provin din familii defavorizate si nu au prea des ocazia de a iesi intr-o excursie.
In concluzie, proiectu a fost un Succes.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.