Inca un an

miercuri, 8 decembrie 2010

Nu stiu ce faceti voi de ziua voastra dar eu tare ma plictisesc... mi se pare o zi ca oricare alta, atat doar ca mai trecu un an peste buletin. Oare de ce cand eram mici ne bucuram atat de tare ca vine ziua noastra, era mai ceva ca si Craciunul....sa fie deaia pentru ca eram mici, ca primeam multe cadouri, ca venea multa lume ca sa ne aduca cadouri? :))totul se invartea in jurul cadourilor....hmm...ce zile :) de fapt nu stiu daca ma bucuram de cadouri atat de tare pe cat ma bucuram ca era acolo multa lume pentru mine. De fapt daca imi amintesc bine, abea asteptam la un moment dat sa fug din casa afara...hmmm...tare complicat cu copilaria asta :))
Acum, ca si la pensie..uffa ca mai trecu un an...nu mai e acea bucurie ca suntem mai mari, oare daca ar scadea ne-am bucura? :P


Ce a-si vrea sa fac acum? hmm....nici eu nu stiu sincer, nu ma prea incanta vremea asta, poate daca ningea..da..ar fi fost frumos :)


Eu va doresc multe idei si zile neplictisitoare :P
O zi frumoasa sa aveti si o felie de tort din partea mea :*


PS: Enjoy it

5 comments:

Delia spunea...

Ce as gusta acuma bucăţica asta de tort... mmm.
Nu ţi-a mai rămas? ;;)

Ralu spunea...

pai si daca ar fi ramas ar fi avut peste 1:30 min exact o saptamana :)) nu stiu daca ti-ar mai fi placut :P

Ralu spunea...

a...si ca sa nu-ti mai fie pofta...nu era asta tortu meu, poza am gasit-o pe net, a fost doar sa va fac pofta, mie asta nu-mi place, prea multa crema si ciocolata :D

GradinaEden spunea...

http://www.gradinaeden.wordpress.com promoveaza o invatatura care arata drumul inapoi in binecuvantarea gradinii Eden, drum pe care Hristos prin jertfa Lui l-a facut posibil pentru noi, luand asupra Lui pacatul, boala si blestemul.

Daca doriti putem face schimb de linkuri pentru blogroll

Raluka spunea...

ok :)

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.