Concluzie dupa concert

luni, 7 decembrie 2009

Mare Har... :D


Ce pot sa zic este ca am avut cu totii emotii mari legate de acest concert, nu stiam cum va iesi, daca va veni lumea, dar...desi ne-am indoit putin de puterea Lui, ne-a aratat ca El poate face minuni. Am adus multe rugaciuni pentru acea seara de colinde, ne doream foarte mult ca lumea sa vina, sa asculte colinzile dar mai ales sa asculte Cuvantul si semnificatia Craciunului. Urcand pe scena si tremurand de emotii, am ramas uimita cand am vazut ca inainte cu 15 min de inceperea concertului sala era deja plina de oameni, au ajuns si ai mei acolo ceea ce a fost o mare bucurie pentru mine. Lumea nu mai avea loc pe scaune si au stat pe margine, pe scari, a fost o mare Binecuvantare si inca odata Domnul ne-a aratat ca El poate face orice lucru care noua poate ne pare imposibil.
A fost cel mai frumos cadou pe care Domnul mi l-a dat, o bucurie imensa, o ocazie ca cineva sa poate asculta Cuvantul si sa se intoarca la Domnul si Ii mai multumesc ca a pus pe sufletul oamenilor gandul de a ne ajuta cu ceea ce au putut ei pentru ca aceasta lucrare sa poate avea loc.

In concluzie, nu incetati sa credeti ca orice se poate intampla, atata timp cat te increzi in El si e ceva ce Il scoate pe El in evidenta si nu pe tine...orice se poate face. :)

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.